بهترین نرم افزار Bpms ایرانی

بهترین نرم افزار bpms ایرانی کدام است؟

همیشه یک چالش وجود دارد که بهترین نرم افزار BPMS ایرانی کدام نرم افزار است؟ آیا برای این چالش اصلا کسی پاسخی دارد یا باز هم شرکتهایی ادعا می‌کنند ما بهترین نرم افزار BPMS ایرانی را داریم؟ در مورد بررسی بهترین نرم افزار BPMS ایرانی، شاخصهای نسبی زیادی وجود دارد که با توجه به هر نوع کسب و کار متفاوت است. ولی آن چیزی که در ابتدا بایستی مشخص شود اینکه آیا فروشنده نرم افزار BPMS خودش تولید کننده bpms است یا از نرم افزارهای خارجی استفاده می‌کند؟ اگر نرم افزار BPMS ایرانی است روی چالش بهترین نرم افزار BPMS ایرانی می‌توانیم بررسی انجام دهیم.

برای پاسخ به سوال بهترین نرم افزار BPMS ایرانی بهتر است به این سوال پاسخ بدهیم بهترین نرم افزار BPMS که با نوع فعالیت کسب و کار من سازگارتر است کدام است؟ بهترین نرم افزار BPMS به غیر از آیتمهای فنی، خدمات پشتیبانی مناسب است. از آنجا که خدمات پشتیبانی نرم افزار BPMS بسیار مهم است با بررسی اجمالی مشتریان فروشنده این سوال پاسخ داده می‌شود.

جهت انتخاب یک نرم افزار BPMS ایرانی مناسب نیز شما در ابتدا نیازمندیهای خود در قالب یک چک لیست مشخص کنید و برای فروشنده نرم افزار BPMS ارسال کنید. به این چک لیست RFP می‌گویند که نمونه‌ای از آن در لینک قبلی مشخص شده است. برای خودتان روی ردیفهای RFP وزن مشخص می‌کنید. این RFP برای هر شرکت متفاوت است. به عنوان مثال برای یک شرکت مهندسی، فرایندهای مرتبط با مدیریت پروژه مهم است. اینکه فرایندهای مدیریت پروژه تا چه حدی در سیستم اولیه موجود است و تا چه حدی نیاز به بازنویسی و اختصاصی سازی دارد.

  1. تهیه چک لیست و RFP مناسب ویژگی‌های نرم افزار BPMS جهت کسب و کار خود.
  2. نمره دهی به آیتمهای RFP ارسالی.
  3. ارتباط با مشتریانی که در حوزه کاری شما با نرم افزار BPMS فروشنده کار کرده اند و اسنفاده از تجربیات آنها.

برای معرفی بهتر امکانات نرم افزار BPMS کتیبه لطفا آنرا مشاهده فرمایید و با معیارها و شاخصهای انتخابی خود مقایسه کنید. اگر با معیارهای شما همخوانی داشت لطفا فرم درخواست دمو را برای ما ارسال کنید. در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.

این مطلب دارای یک نظر است

  1. sara

    Very useful information thanks

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *