یکپارچگی

سه نرم افزار در یک محیط : نرم افزار اتوماسیون اداری یکپارچه با BPMS و EDMS

از آنجا كه فضاي نرم افزار كتيبه شامل قسمتهايي همانند نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار EDMS و نرم افزار BPMS است اين نگراني كه با بزرگ شدن سازمان و نياز به نرم افزارهاي فرايندي، كتيبه براي سازمان شما كوچك خواهد شد وجود ندارد. در صورت نياز به ايجاد فرايندهاي مستقل از نرم افزار اتوماسيون اداري اين فضا در نرم افزار كتيبه وجود دارد كه با فعال شدن استفاده از نرم افزار BPMS بدون نياز به سوييچ كردن به ساير نرم افزارها، استفاده از يك سيستم يكپارچه چه در لايه بانك اطلاعاتي و چه در لايه رابط كاربري را تجربه كنيد. وجود كارتابل مشترك بين نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS استفاده از نرم افزار را تسهیل مي نمايد. به بیان دیگر فضای نرم افزار اتوماسیون اداری یکپارچه با BPMS بوده و کاربر قابلیت استفاده از دو نرم افزار را در یک فضا دارد.

 نرم افزار اتوماسیون اداری در کنار نرم افزار EDMS

یکی از امکانات مورد نیاز در نرم افزار EDMS ، امکان ثبت کامنتهای مرتبط با مدرک است. این کامنتها معمولا به عنوان یک نامه وارده در سیستم بایستی ثبت گردد. در نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه امکان ثبت کامنت به عنوان یک نامه وارده و البته ارتباط دو طرفه برقرار کردن با مدرک اعم از ترانسمیتال و یا سابمیتال وجود دارد.

توصیه مهم برای خرید نرم افزار اتوماسیون اداری

در حال حاضر شرکتهای زیادی در حوزه تولید نرم افزارهای اتوماسیون اداری فعالیت میکنند. صرف نظر از کیفیت و قیمت و نوع خدماتی که ارائه میدهند یک نکته خیلی مهم را بایستی در خرید نرم افزار اتوماسیون اداری در نظر بگیرید. نکته مهم این است که حتما نرم افزاری تهیه کنید که در آینده که به نرم افزار BPMS نیاز داشتید نگران تعویض آن نشوید. به بیان دیگر نرم افزاری بخرید که علاوه بر اتوماسیون اداری، ماژولهای فرایندساز و ابزارهای bpms را داشته باشد. بارها شده شرکتهایی را دیدیم که نرم افزار اتوماسیون اداری دارند (و ممکن است از نرم افزار هم راضی باشند) ولی به دلیل نیاز به نرم افزار در حوزه فرایندها، خرید نرم افزار BPMS با توجه به مشترکات زیادی که بین این دو سیستم وجود دارد نظیر کارتابل، اطلاعات پایه و … استفاده از دو نرم افزار سخت خواهد بود. قبلا گفته میشد که نرم افزار BPMS هسته مرکزی سیستمهای سازمانی خواهد بود ولی الان اصلاح میکنیم که همین الان نرم افزار BPMS هسته اصلی نرم افزارهای سازمانی است.در صورتیکه نرم افزار اتوماسیون اداری دارید و میخواهید نرم افزار BPMS کتیبه را تهیه کنید میتوانیم کانورت اطلاعات نرم افزار اتوماسیون قدیم به نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه را برایتان انجام دهیم. خیالتان از این بابت راحت باشد و سپس در یک رابط کاربری اطلاعات خود را رصد کنید. برای درک بهنر جایگاه نرم افزار bpms بهتر مقاله جایگاه نرم افزار bpms در هرم تعالی سازمانی را مطالعه فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *