پکیج ویژه پروژه محور و پیمانکاری

معرفی پکیج ویژه پروژه محور و پیمانکاری 

شرکت فراتحلیل‌گران ورجاوند با اتکا به تجربه سالها کار با شرکتهای پروژه محور و ارائه فرایندهای مرتبط در این حوزه‌ها، اقدام به ارائه پکیج ویژه پروژه محور و پیمانکاری در این حوزه کرده است. این پکیج فرایندی که بر بستر نرم افزار BPMS کتیبه بوده، شامل فرایندهای پرکاربرد در حوزه مدیریت اطلاعات(MIS) و پروژه است. از آنجا که ساخت این فرایندها در بستر نرم افزار BPMS صورت گرفته، در صورت نیاز مشتری، فرایندهای ارائه شده قابل بومی سازی و اختصاصی کردن در کمترین زمان خواهد بود. همچنین امکان استفاده از مدیریت گردش کار (Workflow)، گزارش‌سازی و تولید داشبوردهای پویا نیز وجود دارد. این فرایندها شامل فرایندهای زیر است:

تمامی این فرایندها در قالب نرم افزار کتیبه (با هزینه پایین تر) و در یک محیط اجرایی و پلتفرم واحد ارائه شده و همه سیستم‌ها به صورت یکپارچه با هم در ارتباط خواهند بود. وجود کارتابل مشترک، امکان استفاده در محیط وب و ویندوز به صورت همزمان از دیگر قابلیت‌های این سیستم است. در صورتیکه فرایندی خارج از فرایندهای اشاره شده مورد نیاز مشتری باشد با توجه به وجود بستر قدرتمند نرم افزار BPMS کتیبه، این فرایند قابل ارائه خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر لطفا با واحد فروش شرکت ورجاوند تماس بگیرید.

این مطلب دارای 2 نظر است

  1. varjavandadmin

    با درود و احترام
    پکیج اشاره شده بر مبنای نرم افزار BPMS است. ولی بدلیل اینکه این فرایندها برای شرکتهای پروژه محور قبلا اجرا شده امکان تسریع و تسهیل در بهره برداری از آنها وجود دارد. همچنین امکان بومی سازی فرایندها نیز وجود خواهد داشت.
    با سپاس

  2. رضا

    سلام. این پکیج بر مبنای bpms است یا چیزی آماده و استاندارد است؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *